Fick tre nya vänner ! =D

Heej =D Idag har jag varit med Tova, Asad, Kodrat och nån till som jag inte minns vad han hette, jag känner mej dum =$ Vi åkte buss dit upp och de va skiiitvarmt ! Men när vi väl kom fram så att dom på torget och då gick vi dit, och jag som typ alltid är blyg vågade inte säga så mycke =$ Men sen vart de bättre =) Först så gick vi nert till älven och tittade ut över vattnet och pratade =) De va kuul men vart som satan =] Fast de gick bra ändå, men vill juh li brun så =] Men att sätta sej i skuggan hade inte gjort något heller, men jag var för lat för att flytta mej =$<3
Iaf, efter vi hade varit vid älven gick vi till Anderstorp, som tur va så va de inte så långt =) Oh ni skulle ha sett Kodrats lägenhet ;O Den va skitsnygg !! =D Vi såg film när vi va där, sen så ringde mamma till mej och frågade vars vi var, sen kollade jag på klockan och märkte att vi hade missat bussen och då fick hon bra liite pms =$
Men vi såg klart filmen ändå, sen ringde mamma igen och då va filmen slut, så vi gick till A-torps skola och ho va int happyface =$ Så vi blev tvungen att skynda oss till bilen =( Och då han jag inte säga hejdå till dom ;( !!
Men de vart en lyckad dag iaf, och jag fick 3 nya vänner =D<3! Ojoj, va kuul !!  =D= D =D <3 <3 <3
Och don är jättejätte snälla =D De vi egentligen gjorde mest va att prata och läsa lite av Sandras sms =] man började småskratta ibland (av goda skäl) =] De va skitjuul =]<3
Men ha de bra nu mina vänner =D!! Hoppas jag ser ni snart igen, ni va skiiiitsnälla!!! =D=D=D<3<3<3!!!
Pussen på du vännen ;*<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

hihihi:]<3 mina sms va fina:]<3

PUSS

2009-08-14 @ 15:57:15
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0