Lite olika =]

Tjoosan =) hur har ni haft de ? =) Jag har haft de väldigt bra ! För de första så har jag och Sandra blivit vänner igen =D
De känns skönt, för jag absolut hatar att bråka =( Men jag har också förlorat en,...fast jag vet inte om jag n¨ågonsinn har haft han som kompis,...de har gått så många rykten om saker som han har sagt om mej, och jag börjar fundera om de ens är rykten,...! Men nu lämnar vi de ! =) Vi skiter i han just nu, och ett litet tag till =) !
Jag tog hål i näsan i onsdags, och de tog då inte så j*vla ont som alla säger att de ska göra, faktum är att jag inte kände ngt alls så =) De är juh bra =) Imorrn ska jag vara me Amanda ! =) De kommer bl skiitkuul =D
Vi hade tänkt gå på stan först, men sen ändrade vi oss för att ingen av oss har pengar, och vad ska man göra på stan utan pengar (a) ? hihi, men får egentligen inte sitta vid datorn så jag måste gå nu =$
Ha de så bra nu allihopa ;*

Btw, SandraBjörk, du är en sån otroligt bra vän, även om vi har 2:dra värlskriget me varann så kommer jag alltid att finas för dej, glöm inte bort de, för som jag sa,..jag är en äkta vän (L)<3

( kom inte på någon bra rubrik =$ men den här vart säkert suuper =] )

Kommentarer
Postat av: Sandra

Naaw, tack mikaela!(L)

älskar dej!<3

PUSS

2009-08-14 @ 15:55:53
URL: http://saandrabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0