Godmorgon :]<3

Godmorgon ni som är vakna, just nu siltter jag och lyssnar på forever med Chris Brown =]
Den låten är ASBRA ! Jag ska snart installera några spel åt min syster för hon vet inte hur man gör :$,
Och när man försöker lära henne nått så lyssnar hon inte, då sätter hon sej bara framför tv:n =]
Gulligt va ? ;] Fast nu ligger hon och sover, haha, :)
Mamma är på jobbet, och pappa är och kör lastbil så vi är ensam hemma själv, så jag passar på att sitta vid datorn.
Hoppas dom inte får reda på något för då kan de sluta illa :$.

Vad ska jag göra idag?

Jag ska sitta hemma och tråka för jag får inte vara me nån försän vi börjar om skolan! ;o
De är sjukt, de är sista veckan på sommmarlovet och jag får inte vara me nån då! ;o
*snyft* Om ni har några tips vad jag kan göra så skriv ner de!
Aldrig att jag ska sitta still utan att göra något!
Men ska installera spelen nu, hon vakna typ nyss och står och tjatar på mej, :]
Pussen på er ;*

Kommentarer
Postat av: Emelie

stackars er som måste vakna tdigt :$

vad äre för spel då ? :*

2009-08-23 @ 19:36:04
URL: http://sprattsmurfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0